Toppendag!

Idag har vi haft en toppendag jag och småtrollen. Playdate med god mat och smarrigt fika hos fina Anna och de små söta flickorna Millie och Amie. Amie sov mestadels och sen när hon vaknade så glömde jag ta kort på henne :-( En fin, glad liten 4-månaders tös är hon i alla fall.

Millie hade när hon fyllde fått en likadan topp som Lova hade på sig idag så då ville ju självklart Millie ha sin med så de var så söta i sina likadana toppar :-)

De lekte doktor töserna, turades om att vara doktor och patient, så himla gulliga ♥







Nu ska jag strax ge mig iväg för att hämta Julia och Wilmer som följde med kompisar hem efter skolan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0