Inställd dejt och facit

Haha, jag såg att min trötthet speglades i mitt förra inlägg! Uteblivna ord, uteblivna bokstäver och felstavningar. Kanske var det läsbart ändå ;-)
 
Ikväll skulle jag mött upp de två tjejer som jag blivit mest tajt med i klassen, vi skulle gått till Bishop Arms och ätit en bit mat och snattrat och tjattrat.
 
Kom dock hem sent och därtill huvudvärk och halsont så det blev inget med det. Jättetråkigt. De andra två bruttorna skulle dock ses ändå, hoppas de fick det mysigt. Förkylning ligger i startgroparna på flera av oss här. Måtte det nu bara inte vara något som ska däcka oss utan en lindrigare variant som det faktiskt går helt okej att jobba med och vara i skola/på förskola med.
 
Idag har jag skjutsat klienter, haft besök av min utbildningsledare på praktikplatsen samt varit med och planerat kommande dagar. Många klienter som ska på möten, tandläkarbesök osv denna vecka så det blir mycket bil. Imorgon ska jag hämta upp en klient innan jobbet som varit på permission och nu ska tillbaka till behandlingshemmet.
 
Lova har haft sin sista gympa för terminen ikväll och nästa tisdag är det uppvisning. Ska bli så roligt att se. De är så gulliga och duktiga! ♥
 
Håller på att i huvudet formulera fram en idé kring vad min praktikuppsats ska handla om, ska prata med min handledare imorgon om tid ges och se vad hon tycker och tänker.
 
Kan redan nu presentera facit gällande mitt förra inlägg. Såhär 20.25, 15 min efter det förra. Båda trollen satte sig i soffan och slocknade båda två inom loppet av 2 minuter. Skönt för dom. Skönt för oss ;-) istället för att en övertrötthetsstrid skulle tagit fart.
 
blir snart sängen här, i hopp om att inte vakna med mer halsont och fler förkylningssymtom imorgon.
 
Är allt bra med er?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0