Ja precis sååå smutsigt är det!

Blev sådär supertrött att jag bara vill sova på studs, nu. Då kommer jag på att jag skulle ju tvätta håret. Ååååååhh!
 
Nepp, jag tvättar inte håret varje dag. Utan helt enkelt när jag känner, ser och tycker att det behövs vilket oftast är varannan, var tredje dag.
 
På vägen till spegeln frågar jag mig själv: "Är det verkligen såååå smutsigt mån tro? Kan jag inte jobba i ruffset imorgon med och så tvättar jag det  imorgon kväll?
 
Framme vid spegeln: "Ja precis sååå smutsigt är det!" och "Nej du kan inte jobba en dag till i det där!".
 
Suck!
 
Måste vara något fel, tvättade det i förrgår och det ser ut som det inte sett vatten och schampo på en vecka.
 
Jamen jag tvättar väl håret då! Sen sova.
 
Sweet dreams därute!
 
 
 


Kommentarer
Louise

Men det är ju såå skönt då det är gjort,
hoppas du fick sova skönt sen :-)

Ha en fin onsdag, kram!

2013-01-16 @ 08:55:00
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0