Femtiolappen

När vi va hos mamma så skulle Lova och jag svänga ner till affären och handla ett par saker. Lova fick då med sig en glasspeng av mormor.
 
 
(Lånad bild)
 
När vi var i affären så fragde jag Lova om hon ville betala glassen själv, men nä det ville hon inte. Varpå hon säger "-Här mamma, du kan ta pengen och betala".
 
 
 
Jag var tvungen att lägga ifrån mig den och ta ett kort, för hur sött är det inte. Den är vikt länge och väl kan jag lova, gullunge! Undrar vad som rört sig i hennes lilla huvud när hon vikt och vikt :-)


Kommentarer
Anonym

Härliga härliga ungar!
Och så fint att kunna "dokumentera" i bloggen:)
Hoppas allt är bra!!

2013-08-05 @ 20:43:00
Mamma till 4 ungar♥

Och så lite adress, hihi!

2013-08-05 @ 20:43:28
URL: http://www.treungar.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0