Skolavslutning - men inte för mig :-(

För första gången är jag inte med på skolavslutningen :-( Wilmer har sin nu ikväll, Julia har sin imorgon på morgonen men hennes är utan föräldrar/ahöriga så ikväll var liksom avslutningskvällen. Jag är däckad, snorar, hostar och lever rövare samt att bröst och hals värker och huvudet dunkar. Så nä, jag fick bli hemma. Tillsammans med minstingen i barnaskaran för han är inte heller bra. Skolavslutningen har inte ens börjat än och han har ätit sin välling och sover redan. Så nä, det var inte att tänka på att han skulle orkat vara med heller.
 
Trist dock för även om man alltid får stå i kyrkan och även att rektorns tal ofta är för långt och lite för tråkigt och även att de minsta barnen som befinner sig i kyrkan ledsnar efter en stund så är det ju ändå skolavslutning liksom. Något visst, något såå mysigt. & vackert!
 
Jag skickade tillsammans med F iväg dessa fina tre i alla fall till kyrkan :-)
 
 
 


Kommentarer
Mormor

Åhh,blir tårögd när jag ser dessa tre så söta o. fina barn som är mina älskade barnbarn.

2013-06-12 @ 19:43:20
Mallan

Ja, det är såååå trist om man missar den!

2013-06-12 @ 22:30:40
URL: http://onapinkpalehorse.blogspot.se
Veronica

Men kära Nina hur är det? Och Gud så fina dina barn är håller med mormor:)

2013-06-12 @ 22:46:38
URL: http://4livliga.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0