Jag ska måla bort tröttheten!

Jag vet inte vad som hänt, sista veckan har jag varit så kopiöst trött. Jag kan sova hur mycket som helst men det hjälper inte. Sådär som man är i början av en graviditet, förlamande trött och matt. Nä jag är inte gravid, vara bara en jämförelse. Jättetrist att känna sig såhär. Det enda jag vill så fort jag är uppe är att gå och lägga mig. Hoppas det snart går över för det är faktiskt ganska knäckande.
 
Elliotskrutten har feber så de är hemma idag med de minsta. Han har en alldeles vidrig hosta så han och jag somnade inte till ordentligt förrän framåt småtimmarna inatt. Så fort han skulle till att somna och han började ta djupare andetag så slog hostattackerna till, jättesynd om honom.
 
Nu ska jag måla lite i Wilmers rum, det måste ju bli klart någon gång så jag försöker ignorera tröttheten och bara köra ;-)
 
Det kommer komma bilder så småningom på hans rum före och efter. 
 
Vi behöver även måla vårat nya sovrum för där ser väggarna förskräckliga ut nu, Lova hade det rummet ett tag och har målat med kritor och tusch lite här och var samt att det är en massa märken. Men det får bli någon gång framöver, nu är barnens rum prio 1.
 
 


Kommentarer
Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Precis så känner jag med. Riktigt förlamande trötthet, men gravid skulle jag bli förvånad om jag är. För hoppas vi känner oss piggare snart. Kanske är något med månaden och omställningen från vinter till sommar?

2013-03-05 @ 20:40:09
URL: http://lottizdays.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0