Vilken underbar dag!

Igår var en helt perfekt dag och dessutom vår älskade WILMERs födelsedag! 12 år minsann, tiden rusar förbi i en ogreppbar fart.
 
Sol, sol och småbarnen hade premiär, shorts och klänningpremiär. Japp.
 
Min mamma och en av hennes bröder var med min morfar på en ögonundersökning igår så mamma skulle komma lite senare än de andra gästerna och när hon kom så var min morfar och morbror med. Jätteroligt! Min morbror, Bosse, var det längesen jag träffade nu så det var verkligen roligt att få prata lite med honom.
 
Wilmer var jättenöjd med sin dag och sina fina presenter. Till kvällsmat valde han grillat så så fick det bli.
 
Vi fixade det sista med hans rum igår så nu är det klart på sånär som en liten detalj bara. Ska lägga upp bilder och visa, han är så nöjd nu.
 


Kommentarer
Om 4barnsli♥et

Wohoo 12 bast! Grattis i efterskott:)
Härligt glad jag blir av dina kommentarer! tack fina.
Stor kram på er♥

2013-05-21 @ 06:49:13
URL: http://www.treungar.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0