Plugg och "dotra mi"

Suttit med näsan i boken hela förmiddagen, 38 sidor om Freud och plocka ut det viktigaste som sen imorgon ska sammanställas tillsammans med min basgrupp för redovisning på onsdag.
 
 
Känner mig en smula tom i huvudet nu så jag satte mig och kollade lite bilder. Julia köpte sig ju en systemkamera för födelsedagspengar och lönen från sommarjobbet och detta fotointresse delar hon med två av de vänner som hon umgås mest med. Så det är mycket gå ut och fota när de ses. & de tar så himlans fina bilder, naturbilder och på varandra. I denna ålder är det ju mycket "posa" när bilder ska tas på varandra men så ibland tycks det bli naturliga bilder och hittade två på Julia som ena kompisen tagit. Tycker att de är sååå fina.
 
 
 
När jag tittar på dom så tänker jag "hur blev hon såhär stor?". Hon är en stor fin tjej nu och nyss var hon ju liten.
 
Älskade unge ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0