Det är mycket nu!


Sitter med min lilla kalender o fyller i o försöker bena ut denna vecka o nästa veckas måsten o att göra. Jag ska jobba imorgon kväll o onsdag kväll, tis o ons kväll nästa vecka med samt påskafton o påskdagen dagtid. Så är det skola som vanligt ons-fre, barn som ska till olika träningar o Julia på sina möten. Gäller att planera det praktiska väl för annars blir det kaos när veckorna blir såhär.

Jag älskar att jobba där jag jobbar så där finns inga tvivel alls däremot är det tufft att efter en hel skoldag åka vidare direkt för att jobba kvällspass plus att jag har 45 min bilväg hem sen också.

Men jag ska inte gnälla, pengarna behövs inför den stundande sommaren :-) Vila får man göra någon annan gång ;-)

Önskar bara att jag fick sova lite bättre på nätterna, det skulle göra sån skillnad. Jag vaknar stup i ett. Totalt sönderhackad sömn. 

Ikväll ska jag i alla fall till min kära vän Sofia för mys o prat ♥️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0