Livet

Igår fick jag den här underbara bilden av min fina älskade lillasyster ♥️


Hon o hennes Andreas har förlovat sig och blödig storasyster som hon har så blev jag alldeles rörd. Så glad för hennes/deras skull ♥️

Frukost på gång sen fixa mig och åka till stan för att luncha med vackra Jonna och få uppdateringar om förra veckans happening i skolan. Sen blir det raka spåret till jobbet.

Mina tankar är hos en kär vän som inte mår bra nu ♥️ Livet är allt annat än spikrakt och ibland blir det tuffare än vad man klarar att hantera. Jag vet. Har varit där med. 

Va rädda om er vänner och ha en fin tisdag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0