Morgonstund

Sitter med andra koppen kaffe och gör min vanliga bloggssurf bland mina favoritbloggar
 
 
Den här veckan blev inte riktigt som tänkt. Saker som dök upp, sjukor. Så jag har missat grejer i skolan som jag verkligen sett fram emot. Ska dock ha en lunchdejt med bästa Jonna på tisdag och då även få lite uppdateringar från det jag missat. Väntar även på att bibblan ska höra av sig då jag beställd 2 böcker som jag behöver för at kunna göra kompletteringsuppgiften som jag fick för att jag inte var med på lägret. Det finns att stå i framöver :-O
 
Alltså den här förlorade timmen! Hur står skillnad kan den göra egentligen!? Tydligen en hel massa. Lova får vi inte att somna innan 21 nu och på morgonen är båda de minsta så vansinnigt trötta. Lova så pass att man får bära upp henne sovandes ur sängen. Men trots det och trots en heldag på förskolan så kan hon ändå inte somna på kvällen. Sovcirkus. Däremot har både Elliot och Lova sovit i sina egna sängar HELA nätterna 3 nätter i rad nu. Har aldrig hänt tidigare! Men de är väl så fruktansvärt trötta att de inte orkar röra sig ur sängen om de vaknar, haha!
 
Önskar en ljuvlig fredag ♥


Kommentarer
Melanie

Åh bästa stunden på morgonen! Och det där är en av mina absoluta favoriter också :)

Tack snälla, idag är moa tillbaka på fsk. men nu tror jag att det är leos tur att bli sjuk ist, sådär är det ju, dom smittar varandra. men vi får se! hur mår ni? Vi har också svårt med omställningen, eller ja barnen - dom förstår inte varför dom måste lägga sig fasten det är ljust ute. Dom är kvällspigga nu och uppe en timme längre än vanligt, men det får väl vara så då :)

Och yes jag håller på att ta körkort, svårt! Har börjat med teorin nu och ska börja köra i helgen för första gången, ojoj! :)
Ha en fin fredag!

2014-04-04 @ 09:46:49
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0