Patt ända och synkoll

Plattare ända har sällan skådats (i motljus och blixt ser det svarta fruktansvärt ut men jag lovar att det faktiskt inte är sådär illa på riktigt):
 
 
Är det någon av er som har en idé/teori?
 

Jo visst är det så! När jag knöt skorna imorse, trött och stressad, så kändes det konstigt. Men gjorde ingen grej av det, ut med de små i bilen och vidare till dagis (förskolan :-O ). Väl där så skulle jag stoppa mobilen i bakfickan. Men det fanns inga bakfickor. Nä för de satt ju där fram! Aldrig någonsin har jag tagit på mig ett par byxor bak och fram! Tilläggas bör väl att det är stretchjeans med resår i midjan så ingen knapp och dragkedja, det hade ju knappast funkat att ta på sig ett par sådana byxor fel :-D

Var tvungen att ge dagisfröknarna ett gott skratt! Jag vet inte vad som hände! :-S
 
I eftermiddag var det dags för extrakoll på BVC av Lovas syn då hon inte såg allt sist. Tack och lov gick det strålande idag!
 
 
Önskar er en skön skärtorsdagskväll och fin start på påsken! 
 
 


Kommentarer
Sandra

HAHAHAHA!!! x'D :thumbup:
Ja hade det varit knapp och dragkedja hade jag verkligen undrat vart du hade haft dina tankar :-P

2014-04-17 @ 20:01:54
URL: http://nattstad.se/sandoraa


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0