Tråkdags botas med utelek

Vi har en tråklördag såhär långt. Lite småsurt, missnöjt och gnälligt i detta hus och den stämningen tycktes sprida sig som en grå dimma över hela familjen.
 
Bästa sättet att valla missnöjda och gnälliga småbarn är i naturen så ut med cykel och sparkcykel till hästhagen för lite lek fick det bli. De stora var dessvärre inte så sugna på det ;-)
 
 
 
 
 
Nöjda och glada och även att solen försvann så var det riktigt skönt. & tänk vad några stenar, stockar, myrstackar och pinnar kan inbringa lek!
 
Har ni en bra lördag vänner?
 
Lördagsgodis inköp står härnäst på planeringen och medan resten av familjen gör det så börjar jag förbereda kvällens middag och hoppas att surstämningen även lämnar min kropp :-)


Kommentarer
Melanie

det har varit samma här, alla trötta å griniga. leo gråter och bråkar för han är sjuk och moa har utbrott för allt och inget... och ja när det håller i sig från 4,40 på morgonen till kvällen då blir man rätt less!! Jag tog med mig moa på bio, ut funkar ju alltid som sagt, det var mysigt, men direkt vi kom hem fortsatte det :( jaja snart ska dom i säng!! :)

2014-04-05 @ 18:17:05
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0