Åh vad mysigt vi haft!

Julia och jag har haft en riktig toppendag. Först ögonbrynsfix på salong Fina Vera och sen raka spåret in till stan.
 
Vi började med lunch och thaimat är det självklara valet när Julia och jag får bestämma :-) & åh så gott det var!
 
Vi strosade i butiker och i Julias påsar låg det lite smink, en scarf, body lotion och godis när vi kom hem. Lova fick byxor och ett par tröjor och Wilmer hade önskat två luvtröjor och efter mycket letande så hittade jag det. Elliot behöver inget så han blev utan idag men han bryr sig föga om det.
 
Givetvis var vi ju tvungna att fika innan vi åkte hem med. Vad är en dag på stan utan fika liksom.
 
 
På Fina Vera passade vi på att lukta på och testa krämer, kolla smink och alla andra godsaker som fanns och vi bara kunde inte åka därifrån utan denna:
 
 
Tänk er chokladmousse, i färg, konsistens och doft. Vi ville liksom bara äta den! 99 kr för en burk då det var erbjudande på just denna. Vi kommer gotta oss i denna Julia och jag :-) Gäller att ställa den utom räckhåll för de minsta tu för de kommer garanterat äta den om de får fatt i den, haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0