Ljuslyktsfynd!

Fredag. Tänk så skönt det är med fredag varje gång.
 
De här små raringarna fick följa med mig hem igår
 
 
Indiska hade lite nyöppning och de 100 första kunderna fick köpa dessa för 30 kr styck men max 2 st per kund. Julia och jag ställde oss i varsin kö för jag ville ha 3 :-O De fanns i massor färger och jag hade kunnat ta av alla men en ljuslykt/ljusstaks älskare som jag har inte plats för alla. Så det fick bli de vinröd/cerisa. & de lyser så fint! Varm fint ljus sprider de och de är ganska stora. Så 30 spänn var ett riktigt kap :-)
 
Hoppas ni har en riktigt go fredag vänner ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0