Helt slut!

Igår och idag har varit slitiga dagar så jag är helt färdig. Vardagsbestyr, skjutsa hit, skjutsa dit, hämta här, hämta där, stallet med Julia, massiva skolarbeten, sovit dåligt, stressat och är mentalt slut som människa ikväll. Du kämpade fint idag min älskade unge ♥ Jobbigt så jobbigt men du klarade det ♥
 
Nu ska jag sussa är tanken och jag hoppas få sova lite bättre inatt. Imorgon ska jag på möte och sen plugga inför den stora gruppredovisningen på fredag men för övrigt är det ganska lugnt imorgon. F i n t.
 
Sov så gott kära ni!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0