Köttfärs och galltvål :-)

Har ni testat galltvål? Om inte så bara måste ni göra det! De fläckar som inte galltvål tar bort tar inget annat heller bort. Funkar på allt. & den räcker i en evighet. Det enda jag vänder mig emot är att det är palmolja i men jag inbillar mig, tror, hoppas och önskar att eftersom denna produkt kallas ekologiskt så finns det även strikta riktlinjer för hur palmoljan drivs fram till denna tvål.
 
 
Inte en massa skräp i som giftiga kemikalier osv. & helt suverän! Har jag fått fram budskapet, hahaha!
 
Är vansinnigt trött på köttfärs och de rätter man gör om och om och om igen med denna råvara så ikväll testade jag något som jag bara gjort en gång tidigare i mitt liv och det var för hundra år sen.
 
 
Ser inte så lattjo ut men gott var det och det uppskattades av hela tjocka familjen. Utom en då men den tösen äter ju minimalt av det hon gillar och inget av det som hon inte känner igen.
 
Nu ska jag dricka kvällskaffe och sammanställa det sista i min del av grupparbetet. Min basgrupp ska träffas hemma hos en av oss imorgon och fixa ihop grupparbetet, äta lunch ihop och träna på det muntliga. Ska bli riktigt roligt. Tjejen vi ska vara hos har dessutom små hundvalpar :-)
 
Hoppas i haft en skön måndag och inte blåst bort! :-O
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0