Härliga dagar

Ligger på sofflocket och bloggar. Ont i halsen, sticker i näsan och huvudvärk. Inte alls vad jag hade varken ork eller lust med just nu. Men sånt får man ju inte bestämma.

F, Lova och Julia är ute och cyklar. Elliot sover och Wilmer ska strax hem från en kompis.

Imorse följde jag och Lova med Julia till ridhuset.

Julia och Smash i full galopp :-)


Liva fick provsitta men tyckte det va för högt upp.

Vi har avnjutit påsklunch hos svärmor idag. Gott så gott. Trist nog kände jag mig helt slut så var inte fullt så social som jag brukar. 

Lör och sön spenderades på jobbet. En härlig men intensiv helg.

I lör var vi ute och åt och var sen ner till vackra Vätterns strand. Vilket vatten!



Det va bra djupt där vi stod men man såg klart ner till botten som syns på sista bilden. Vättern är tyvärr en av vårt lands kallaste sjöar men det beror på dess djup.

Vacker är den i alla fall!

Har ni haft en bra påskhelg kära vänner? ♥️



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0