En tonåring till i huset

Ja igår fyllde vår fina fina ♥ Wilmer ♥ 13 år ♥ Helt otroligt att den gosse nu är tonåring! Tiden går så alldeles för fort.
 
Födelsedagsbarnet själv skulle spela och döma fotboll igår så han försvann iväg, själv skulle jag jobba på prylgrossen.se så för min del bar det iväg dit.
 
När Wilmer var klar körde P honom till PG så han och jag åt mat på McD. Bara han och jag ♥ När vi sen kom hem fram mot kvällen fick det bli kvällsfika med beställd marängsviss av the birthdayboy :-)
 
 
Vår älskade pojke!
 
Imorgon ska jag jobba lite på PG (prylgrossen.se) med och sen blir det raka spåret till jobbet för kvällspass. För er som läst min blogg länge så vet ni att jag under 1 års tid jobbade mycket på PG som min kusin och hans pappa startat upp. Nu är det 1 år sen jag jobbade där sist och nu håller de på att öppna fysisk butik utöver nätbutiken. Så roligt och spännande! Så det är där i butiken jag är och hjälper dom lite nu inför öppningen om drygt 2 veckor. Så himla roligt! Ser med glädje och spänning fram mot detta!
 
Ikväll har jag haft jobbig hjärtklappning och har under ett par veckors tid haft lite ont vid hjärtat till, inte smärta alltså utan lite småmolande till och från. Jag hoppas att det "bara" är att det har varit så otroligt mycket sista tiden både mentalt och med allt plugg och jobb. Ska bli skönt med lite sommarlov, om än jag ska jobba en hel del så kan man släppa skolan lite i alla fall. Fast skolan är jätterolig, känner nästan lite ångest inför att detta år bara svischat förbi och att det nu bara är 1 år kvar! & tänk om det ska gå lika fort :-O
 
Tack till er som kikar in här hos mig, även att jag långt ifrån använder bloggen som någon dagbok (allt ska bara inte skrivas här, lite integritet tack :-) ) så är det så roligt att få skriva och se att ni sen kikar in här hos mig. Vore bara så roligt om ni ville lämna något mer avtryck än att ni "syns" i antalet besökare ;-)
 
Men jag är glad att ni syns där förstås ♥ Hoppas ni haft en fin start på veckan!
 


Kommentarer
Melanie

Åh va spännande, stort grattis i efterskott på den stora dagen! Hoppas den var väldigt lyckad på alla vis!

och jag håller med dig om att det blir lite roligare när man får lite respons på sina inlägg, bloggen blir ju lite mera levande då också. Låter som att du har väldigt mkt att göra, glöm inte bort dig själv. Du kanske har skrivit det innan, men vad pluggar du och vad jobbar du med?

Hoppas solen skiner på er idag!

2014-05-21 @ 09:40:56
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0