Hej o hå!

Här inne händer inte alltför mycket :-O Jag hinner inte riktigt. Försöker komma igång med två skolarbeten som ska in innan terminens avslut, jobbar i princip alla lediga skoldagar samt efter skolan en del med och så ska man ju hinna imgås med kära familjen.
 
I lördags fick jag en ledig dag, så jobbade bara fre kväll och igår och det var lite bonus sådär en jobbhelg :-)
 
Planen idag är att plugga och sen ska jag jobba kväll. Försöka tvätta undan lite med, vart kommer alla kläder ifrån?!
 
Imorgon ska jag jobba på Prylgrossen, om en vecka slår de upp portarna på den fysiska butiken, ska bli så spännande. & jag får äntligen stå i butik som jag älskar, har drömt om att jobba i butik sen jag var liten och jag har gjort det under många år med men nu var det längesen så ska bli jätteroligt. Älskar butiksarbete, kassatjänst, ge service åt kunder. Tänk vilken förmån att få att jobba där när jag behövs och samtidigt får jag utbilda mig till något som verkligen intresserar mig och även jobba extra inom det. Ibland är livet snällt :-) Måste bara se till att det inte blir för mycket, det är lätt hänt att ta på sig för mycket för att man tycker det är roligt att jobba och så gärna vill.
 
Den här vackra buketten fick jag av mina töser igår, jag ÄLSKAR lupiner! De är så fina!
 
 
& så har vi då baksidan av sommaren, sol och värme. Ja det finns faktiskt en baksida, alla nedrans små kryp. Jag avsky kryp och flygfän. Men de mest enervrerande är nog flugor! Finns det något som är så irriterande som flugor frampå småtimmarna på morgonen. Eller när man känner sig varm och klibbig och de HELA tiden ska sätta sig på en. Eller när de spatserar runt i den mat man precis jagt upp och ska äta. Blää säger jag!
 
& här är dom ju nu då :-E
 
 
Grrrrrrr!
 
Har ni det bra vänner? ♥


Kommentarer
Melanie

Åh jag håller med dig! Hatar alla getingar, spindlar, fästingar och andra kryp som kommer med sommaren. FY!
Förstår att du har fullt upp, man ska blogga när man har lust, det ska inte kännas som något måste.
Vilka fina blommor du fått!

2014-05-26 @ 10:20:57
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0