Givande samtal

Haft ett långt samtal per telefon med min handledare på jobbet ikväll, älskar henne. Hon är så vansinningt bra och duktig. En stor förebild inom detta yrke för mig. Hon är en klippa! Så nu har jag fått bolla tankar, ventilera känslor och fått tips och råd. Känns fint.
 
En halvseg skoldag idag och rätt trött ikväll. Undrar om man kan få en släng av narkolepsi utan att ens ha tagit svinvaccinet?! :-O Kronisk trötthet är i alla fall vad jag lider av nu och det är så TRÖTTSAMT (passande ord ;-) ).
 
Imorgon heldag i skolan och sen direkt till jobbet för kvällspass.
 
Ser fram mot helgen, om än det är lite skoljobb att göra så ska det bli så skönt att få vara ledig. Va med familjen, slippa ställa alarm och bara få vara lite.
 
Hoppas denna raring behagar visa sig lite i helgen
 
 
& att temperaturen stiger lite för nu har det varit riktigt kallt sista veckan.
 
Nu längtar jag till sängen, ska bara förbereda lite kläder och annat fix inför morgondagen och sen ska jag krypa ner och Zzzzzzzzzzzzzzz :-)
 
Sov så gott vänner ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0