Det är mycket nu

Känns som att jag skulle behöva skippa att sova för att få ihop allt men det är ju knappast ett alternativ. Sover alldeles för lite som det är och jag kräver massor sömn nu. Tillgodoser inte den vila jag behöver till hälften ens. Graviditetströtthet är ljuvligt ;-)


Lova har hostat i över en vecka nu, djup och slemmig. Genomsnorig. Till humöret har hon dock varit pigg och glad. Men idag hade hon inte varit i form på dagis. När vi kom hem här så var det en väldigt vissen Lova. Känns inte alls febrig men hostar och säger aj, gråter för mindre och vill bara bli buren. Inte alls vår glada, pigga lilla Lova :-(


Hon somnade nu halv sju, får se hur natten blir... Imorgon blir det inget dagis i alla fall, Fred blir hemma med henne.


Nu ska vi andra äta, sen lite läxhjälp, duscha och så djupdyka i mitt eget "projekt".


Imorgon bitti mödravården.


Hoppas ni mår fint allesammans!


Lite roligare inlägg än detta kommer framöver, promise :-D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0