Det är väl bara såååå typiskt

Ibland kan man inte hjälpa än att undra om det är något/någon som vill åt en.... Visdomstandsvärken har lagt sig och jag ska ta uti med den innan nästa värkperiod kommer. Dock bet jag sönder en lagning för ett par veckor sedan i en annan kindtand. & ja jag vet att man ska gå till tandläkaren direkt när en sådan sak händer men tandläkaren är inte ett ställe jag besöker med nöje på något sätt. Fick lite ont i den tanden för någon vecka sen men det la sig. Hade tandl tid idag på morgonen men då det blev lite körigt så bokade jag om den. Då jag inte heller har några besvär nu så kändes det lugnt att avvakta en vecka med besöket.


Vad händer inatt då????? Jo jag vaknar halv 2 med stans tandvärk. Bultande, ihållande tandvärk. Upp och tog tabletter och det lättade något men har sovit som en kratta. Ont nu med trots tablettintag. Så nu ska jag väl behöva ringa och gå tidigare än nästa fredag ändå. Den här värken orkar jag inte ha.


När man vab:ar med de stora barnen (som jag gjorde igår och idag) så är det ganska lugnt, när det inte är någon form av kräksjuka inblandat, så jag kan ta det lite lugnt idag. Tack för det. Hatar tandvärk, det är så knäckande.



Kommentarer
viktkamp

inte slarva med tandläkaren ;)

2010-12-09 @ 22:34:59
URL: http://viktkamp.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0