Tjejmys, gott och blandat

Igår hade vi tjejmys här hemma. Sambon var på julfest med jobbet, Wilmer åkte till Patrik (de stora barnens pappa) vilket alltid är tråkigt. Julia stannade tills idag men åkte nu ikväll dit med och kommer hem imorgon.


Fixade räkmackor till mig och Julia igår och när lillsnörpan tagit kväll så bänkade Julia och jag oss framför Idol med räckmackor, godis, grönsaker och dipp. En rafflande final med två lika värdiga vinnare enligt oss så vi visste att vi inte skulle bli besvikna :-)


Kollade även eftersnacket på tv400 och Julia väntade nog mest på att någon, bara någon skulle bekräfta Jay och Minnahs kärleksrelation då hon tyckte det var oerhört romantiskt! Uj vad jag minns den tiden, då man som liten började fascineras av kärlek och när främst två kändisar som man gillade blev ihop. Romantik på hög nivå.


Idag har jag varit segare än sirap :-( Trött såååå trött. Verkar som graviditetströttheten som brukar komma framåt slutet slagit till tidigare denna gång och dessutom periodvis på dagarna är nästintill omöjlig att stå emot. Irriterande då jag har en hel del som ska göras.


Ikväll blir det tvslapp och på menyn står vitlökskryddad entrecote, ugnsrostade potatisskivor och bea.


Imorgon ska nog Lova vara hos farmor några timmar och vi ska uträtta en del fix som behövs göras.


Hoppas ungarna piggnar till ordentligt nu så vardagen kan få flyta på till jullovet och ledighet.


Lyckades spela in en kort, kort snutt med en liten sångfågel idag som jag tänkt lägga upp här men det verkar som att man måste lägga upp en film på youtube eller liknande innan man kan lägga upp den på bloggen och där vill jag inte ha den så tyvärr blir det ingen film här :-(


Trevlig lördag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0