Vart tar tiden vägen?

Jag kan inte för mitt liv begripa hur dagar och kvällar bara passerar förbi i denna rasande fart. Har en ganska lugn inställning till jul i år, fokuserar på att det ska bli mysigt och trevligt. & roligt, för barnen förstås. Men likväl är det ju en del som ska hinnas med och fixas. Då vi ska ha jul här hemma i år så blir det lite mer fix om än alla som kommer ska göra lite var. Ser dock fram emot julafton här hemma, myyys :-)


Kära syster åkte idag till Manchester för att hälsa på sin au-pair familj som nyligen flyttat från London till just Manchester. På söndag är hon hemma igen...Ska nog skicka över en beställning på lite grejer därifrån!


Wilmers klass stod för Luciafirandet i skolan i år (det är tradition att år 3 gör det varje år) så i söndags var vi på genrep och tittade. De var fantastiskt duktiga! Alla bilder jag tog blev dock kass :-( Sen skulle jag försöka hitta någon som var lite mindre dålig kvalitet på på Wilmer men då fanns klasskamrater med som var svårt att klippa bort så nedan var den enda jag fick till :-)




Min fina tomtenisse <3


Har ett par tandläkarbesök inplanerade de närmaste dagarna, välbehövliga sådana men usch så tråkigt. & usch så otäckt! & usch så dyrt!


Gravid är jag visst i vecka 28! Helt otroligt! Jag hänger inte med alls... Inte för att gravidtiteten går obemärkt förbi (för det gör den inte!) men jag hinner inte reflektera över den något särskilt. Jag minns inte från vecka till vecka vilken vecka eller månad jag är i utan måste hela tiden titta efter. Längtar efter att träffa den där lilla pojken därinne. De kvällar jag inte däckar på en sekund av utmattning :-) så brukar jag känna lite på honom, han kör sitt sista gympapass och det är verkligen full fart. Då tänker jag mycket på vad det är för en liten människa därinne. Oro för att allt ska vara bra med honom...Det är mycket känslor i omlopp.


Nu ska jag ta en kopp kaffe, röja lite och sen sova. Behöver komma i säng skapligt, imorse befann jag mig ett komaliknande tillstånd när klockan ringde. & att bli väckt ur det är ingen behaglig upplevelse....


Trevlig kväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0