Det vackraste

Läste just min text på headern i bloggen och känner att det är just det jag måste fokusera på... Just open your eyes and see that life is beautiful! För så är det! Man måste ur dunklet när det slår ner en och se det viktiga, betydelsefulla och vackra i livet. Jag har som ett exempel 3 alldeles underbara små varelser i mitt liv som jag inte vet vad jag skulle göra utan. Så tack för att jag förärats dessa 3 friska juveler som får mig att skratta när jag mår som sämst, som får mig att känna gränslös kärlek och som får mig att känna mig älskad varenda dag!


I åldersordning :-)










<3 <3 <3



Kommentarer
fatima (Isayah's mamma + Bf i 31mars)

Jättefina bilder :) mvh This takes från Familjeliv :)

2010-11-08 @ 09:39:55
URL: http://www.thistakes.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0