%¤#""#¤%&&//()=#

Idag är jag riktigt gnällig så jag varnar redan nu att detta inlägg inte kommer innehålla något särskilt positivt eller glatt!


För bara någon vecka sen lämnade vi in bilen för att byta bromsbelägg, bromskskivor samt någon givare som gått sönder. Ett antal tusenlappar försvann där. Kändes så skönt när vi fick tillbaka bilen och allt det där var bytt och abs bromsarna funkade igen. Nu ringer Fred och säger att det som var trasigt och gjorde att abs bromsarna inte funkade nu har gått sönder på andra sidan! Jag har bara lust att svära, en lång förskräcklig harang!!!!!


Inte nog med att vi blir av med bilen några dagar igen så ska man lätta på plånboken för denna enormt tråkiga sak som det är att lägga pengar på bilen. Visst det är en 02:a så det är klart att en del går sönder men det är en volvo v70 som oftast känns rejäl så jag kan inte låta bli att bli lack.


Visdomstanden gör ont heeela tiden och jag bara vill inte lägga pengar på det nu innan jul med. Barnen är sjuka och har varit mest hela tiden denna höst känns det som. Jag får ingen kontinuitet på jobbet med all frånvaro. Jag börjar känna mig hängig, huvudvärk och en begynnande förkylning kan anas. Sover som en kratta om nätterna, har börjat göra ont lite här och var i kroppen av graviditeten, tanden gör sitt då den värker även på nätterna och så har vi ju en liten prinsessa som trots sin ålder av 2 år (snart i alla fall) inte sover hela nätterna utan vaknar minst 1 gång. Vi har ju i alla fall inte hunnit vänja oss vid att sova skönt om nätterna när lilleman kommer i mars, alltid något :-D :-P


Jag säger bara USCH! Kunde jag så skulle jag lägga mig i sängen, dra täcket över huvudet och sova bort allt..... & inte vakna förrän allt är och känns lite bättre...


Ni som fortfarande är kvar och har läst allt, tack för att jag fick slösa bort er tid en stund!



Kommentarer
Veronica

Sånt är livet eller????

Vet hur det känns!

Styrkekramar till dig älskling! <3

2010-11-25 @ 20:59:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0