Förälskad

Imorse hade jag lite umgängestid men en liten kille. En liten liten kille som jag inte träffat än. Han är högst närvarande och påminner mig om sin existens i omgångar dygnet runt. Han är livlig, verkar envis och är mycket social. Han bor i min mage.


Känns seriöst som jag inte riktigt förstått förrän nu att jag har en liten bebis i magen som om några månder finns här hos oss. Ännu en liten liten människa som ska kasta om vår tillvaro totalt, eliminera alla rutiner man trodde att man hade samt golva oss med vilken enorm kärlek man kan känna så omgående för någon.


Imorse hade vi som sagt lite umgängestid han och jag. Alldeles ensamna. En liten dejt. & jag är kär. Han har charmat mig totalt. Han sparkade innifrån, jag klappade och tryckte lite utanpå och för varje gång svarade han med en spark. Så höll vi på länge. Kanske bad han mig egentligen att lägga av att peta på honom genom sina sparkar men det låtsades jag som jag inte förstod. Rätt som det var kom en liten rumpa upptryckt mot min handflata och jag strök men det gillade han visst inte för han försvann illa kvickt därifrån.


Än så länge har han gott om utrymme därinne och det märks :-)


Jag längtar så otroligt efter att få träffa honom. Pilla i hans mjuka, lena hår, lukta honom i nacken, pussa den lilla munnen, ha det lilla knyttet i min famn tätt intill.


Att vi snart har 4 barn är skrämmande, fantastiskt, panikartat och alldeles underbart.....


<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0