Idag kom...

...paketet som jag längtat efter och lovat berätta för er om :-)


En gammal klasskamrat till mig (låg-och mellanstadie) har startat eget. Jennifer heter hon och hon syr flera olika hissgardiner, förvaringspåsar. Köper gamla/antika möbler och målar i vitt och säljer sen. Om du har möbler som du vill ha vitmålade så gör hon även det.


Jag fick de hissgardiner jag beställt och förvaringspåsar idag. Allt toppenfint, väldigt välgjort och mycket mycket prisvärt!


Ni bara måste besöka hennes hemsida som är:


http://vackertivittbyjc.blogspot.com/


Underbara små julklappar, fina gardiner och vackra möbler.


Vet att hon har mycket att göra nu men leveransen kommer snabbt efter att ni beställt. Har du egna förslag eller önskemål så är hon allt annat än omöjlig, maila henne och fråga om hon kan göra enligt just ditt önskemål.


Här kommer bilderna på de fina saker jag just fått, tyvärr levde kameran sitt eget liv men Jennifer har ju fina bilder på sin sida :-)




Stilrena, enkla och superfina hissgardiner hänger nu i två av fönstren i vårat kök :-)




Denna fina förvaringspåse kan man ju ha vad som helst i, jag valde värmeljus.




Även denna förvaringspåse kan man ju ha till valfritt ändamål :-) Jag ska ha växter i mina och ställa i fönstren.




Denna ljuvligt söta lilla påse ska stortösen få i julklapp fylld med hårspännen, hårsnoddar, nagellack och lite annat smått och gott.




Kommentarer
malin

Åh så fina grejer! :) måste jag gå in och kika på. Gillar hissgardinen skarpt =) Men vet inte om det skulle passa här inne =) Kramar

2010-11-23 @ 15:39:57
URL: http://malinmildh.blogg.se/
Nina

Ja det är jättefinagrejer! Hissgardiner passar överallt, det som är så bra :-)

2010-11-23 @ 16:02:41
Elin

kolla in min bloppis !

skit snygga klänningar, skor toppar med mera!

kanon priser på allt! :)



2010-11-23 @ 16:05:29
URL: http://instylebye.blogg.se/
Jeeennnnu

va gullig & ge mig lite julklappstips!

uppskattas till 100% :') är en sån som får panik nu innan julen.

2010-11-23 @ 16:46:55
URL: http://jennyhellstrom.blogg.se/
Nina

Jeeennnnu: Till barn eller vuxna?

2010-11-23 @ 19:16:32
Fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

Vad finnnnt :D

2010-11-23 @ 19:21:37
URL: http://www.thistakes.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0