Ja nog vaknade jag vuxen alltid.....

Närmare bestämt mitt i natten då lilltösen haft krupphosta och den stora tösen vaknade med halsont, feber och allmänt hängig. Så vuxenansvaret blev totalt idag. Ringa chefen och säga att det blev vab, vilket jag våndats för sen 5 imorse. Sköta om små sjuklingar som inte alls är överens med livet och vad det har att erbjuda för tillfället. Inte jag heller för den delen. Kan inte minnas någon höst som varit så kantad av sjukdomar som denna. Hoppas vi gjort vårat snart för en lång tid framöver.....


Hoppas ni får en trevlig dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0