Känner mig...

...inte riktigt vuxen ikväll. Sådär att jag vill "smita från allt ansvar". Inte vara den som tar hand om utan den som tas  om hand. Vill inte göra viktiga saker utan bara göra det jag  vill, sånt som inte har någon betydelse för någon annan än mig själv. Bara vara med mig själv. Som om jag vore så trevlig att vara med, nej  men vill bara vara kravlöst i ingenting....


Lite sömn behövs nog så vaknar jag troligen imorgon som mitt vanliga vuxna jag. Med samma gamla kontrollbehov ;-) det sociala suget och behovet av att ha det mesta i ordningställt runt omkring mig :-)


Sov gott! Det ska jag ;-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0