Vi fortsätter lite till i bacillernas tecken

Planen att jobba idag blev en plan utan genomslag. Den bacill älsklingen Wilmer haft/har tycks hoppat på mig och utan att gå in på några detaljer så har jag sprungit fram och tillbaka till och från toan inatt. Känns bättre nu och magen har inte reagerat på det jag ätit men jobba var inget som kändes aktuellt imorse.


Nu ska jag ladda över helgen, nya tag på måndag och nu hoppas jag innerligt att det får löpa på. Blir barnen sjuka tar sambon det och själv tänker jag inte bli sjuk mer i år :-D Är ju inte särskilt långt kvar på detta år så det borde inte vara omöjligt!


De stora trollen åker till sin pappa idag. Julia kommer troligen hem imorgon igen, Wilmer stannar en vecka. Jag ska slå in julklappar som inte hanns med sist, vi ska montera säng i Lovas rum och fixa lite för övrigt här hemma. Så som ni hör finns inget utrymme för att Fred att bli sjuk nu med ;-)


Nu har en viss liten dam gjort det i blöjan som vi andra gör på toan så innan odören sprider sig i hela huset så ska jag ta hand om det!


Ha en fin och frisk fredag allesammans! :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0