♥ 1 månad ♥

Elliot är 1 månad idag och jag kan inte för mitt liv begripa det! Tiden går skrämmande fort. Jag gosar. Pussar. Smeker. Luktar. Beundrar. Jag får aldrig nog, han är underbar. Växer så fort, han börjar bli stark i nacken, vänder huvud och blick mot saker han vill se och tittar oss rakt i ögonen när vi pratar med honom.


Jag skulle vilja sakta ner tiden lite, så att den går lite långsammare. Så jag hinner memorera så mycket som möjligt och hinner njuta av varenda liten sekund med honom. Jag vill som vanligt the impossible...

 

Jag försöker förlika mig med att det här är sista barnet, att det här är vår sista bebis. Det är helt ärligt riktigt tufft men med 2 större barn så vet jag att det innebär mer att ha större barn och jag vill hinna med mina barn. Det är läxor, prov, träningar, aktiviteter, matcher, uppvisningar, föräldramöten, skjutsa hit och dit osv och det tar sin tid och energi. & alla barn har rätt till sitt med sina föräldrar. Men att veta att det är sista gången jag håller en nyfödd i min famn som är min är nästan en tanke som jag inte ens vill tänka fullt ut :-S

 

Nu pockar en viss liten kille på min uppmärksamhet, nyvaken och göööörhungrig ;-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0