Äntligen...

...fick jag det gjort som jag tänkt sen innan Elliot kom men inte blivit av, att lägga upp alla grejer på Tradera som jag sorterat ur som väl värt för någon att använda. Var en rejäl hög med skor och kläder av alla dess slag. Elliot sov de två timmar som jag höll på, det tar sin tid att ta kort och lägga upp med beskrivning och greja. Men nu är det gjort :-) Lite fotbollsgrejer kvar från Wilmer bara.


Sen vaknade Elliot och inget blev sig likt ;-) Han är inte i form och har velat tutta konstant hela dagen, har han inte fått det så har han skrikit. Så jag har varit förpassad till amning sen fm. Nu slumrar han en stund igen men han snorar lilla gubben :-(


Fred och Lova ska åka och handla lite. Julia är i stallet och Wilmer hos Patrik så det blir bara jag och Elliot hemma en stund. Ska nog slappa lite om lilleman fortsätter sova.


Lova har haft en krigardag, förmodligen ett resultat av att hon inte heller är riktigt piggelin samt att hon varit lite smått ostimulerd idag. Det sistnämnda är ju vårt fel! Igår Dessutom har hon ont i en fot och haltar. Igår höll hon på och busade ensam inne i vår säng och började rätt som det var gråta och sa att hon slagit i foten i sängen. Syns inget särskilt men ont har hon uppenbarligen. Tror dock att det är lite bättre idag än igår. Hoppas det släpper av snart.


Imorgon vill jag GÄRNA se solen :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0