Besök på jobbet & lite shopping

Strax efter nio åkte jag, Julia, Elliot och Lova iväg till stan. Jag skulle till jobbet med ett papper samt ett kort möte med min chef och sen skulle vi gå en sväng på stan. Var roligt att träffa alla kollegor. Är så mycket trevliga, roliga och härliga människor på mitt jobb. Många nya ansikten såg jag med, händer mycket hos oss när man är borta ett tag.

 
Ett viktigt beslut är fattat och det känns bra. Återkommer med mer info kring det framöver.

 
Sen gled vi då ut på stan för en shoppingrunda. Massa härliga sommarkläder till barnen överallt! Kollade ingenting till mig själv, det får bli när inte barnen är med. På H&M, där det fullkomligen kryllade av sommarsött till stora och små barn, pojkar och flickor, var det 10% på hela köpet idag samt att jag hade ett par premiecheckar så där handlade vi lite sommarlätta saker som linnen, shorts, tunnare klänning osv.


Litet smakprov från det vi handlade :-)



De här juvelerna valde Lova, kostade en förmögenhet (39,90) ;-)

 
McDonalds stod för lunchen :-) När vi sen kom till bilen vaknade Elliot och ville ha mat innan vi åkte hem. Då hade han sovit sen vi åkte hemifrån strax efter nio och klockan var då efter ett.


Nu har vi ätit matig kycklingksallad till kvällsmat och småtrollen ska nattfixas och sövas, lite senare än vanligt men så är det ju ledigt några dagar nu :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0