Efterlängtad kille ♥



Lova kastade sig i Wilmers famn när han kom hem och drog sen med sig honom in på sitt rum :-) Vi alla var så glada att han äntligen kom hem, min stora fina pojke ♥ Så ikväll har det varit mycket pussar, kramar och gos med Wilmer från alla håll :-)


Den övriga dagen har varit ganska tung. Elliot är inte bra så han har knappt sovit något alls idag mer än kortare stunder i min famn. Hoppas han inte ska bli sjuk men det verkar dessvärre vara någon förkylning som spökar. Hoppas natten inte bli lika "vaken" som dagen varit... Nu sover han sen en halvtimme så jag tänkte ta en kopp kaffe och bara vara en liten stund innan jag kryper i säng.


Hoppas ni får sova gott allesammans!



Kommentarer
Lina

Hej ny här på din blogg,mysig syskonbild du har tagit,och fin bakrund till din blogg.Hoppas att du fick själv sova ngt sedan,det kan vara svårt när barnen inte kan sova också bara korta stunder.



ha det bra

2011-04-14 @ 17:31:36
URL: http://www.mammatillhampus.blogspot.com/
Nina

Oj, har av någon märklig anledning missat din kommentar :-( Tack så mycket för dina kommentarer :-) Ha det gott! Ska kika in på din blogg nu :-)

2011-04-19 @ 22:04:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0