Elliot look alike ;-)

Nu har jag läst nya Mama och ätit dragéägg, mitt favvogodis. Massa socker men uj så goda de är :-D


När jag läst färdigt och slog igen tidningen så var det en bebis på baksidan, konstigt va ;-) , och direkt så kände jag att den var lik vår Elliot. Lite äldre kanske och inte störtlik men vissa likheter. Inte ofta det händer med en bebis. Har ingen bild på Elliot där likheterna syns så utan är mest som han ser ut när han ligger och kikar och filosoferar ;-)


Här är bilden på bebisen i tidningen i alla fall:




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0