En tant på city gross

Idag kom det första riktiga leendet. Lilla fina Elliot log ordentligt för första gången. Vi har ju som jag skrivit tidigare sett att det "legat i startgroppen" och idag kom det på riktigt.


Till vem då?


Jo en tant på city gross när vi var och handlade :-O


En tant som kom fram och tyckte att han var så bedårande. En färgsprakande kvinna i glasögon och läppstift :-) Hon böjde sig verkligen ner mot honom och pratade milt med honom länge. Jag såg hur väl han lyssnade och iakttog henne och hips vips kom det, ett brett leende. Inte bara en gång utan två. Hela hans lilla kropp ville säga något, det spratt i honom och han log med hela kroppen ♥


Man önskar att man kunde frysa tiden och bara ta in hela leendet, få betrakta det länge. Jag talade givetvis om för kvinnan att det var första gången han log ordentligt och det tyckte hon såklart var jätteroligt om än hon nästan ursäktade att hon hade fått det första leendet och inte vi. Men jag såg det ju och det var huvudsaken :-) Fred hann inte riktigt med då han höll på med annat så vi hoppas lillprinsen kör en repris SNART!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0