Helgen

Tog igår med syrran, Julia, Lova och Elliot och åkte för lite shopping. Blev inte mycket till shopping men en mascara och en klänning til Lova och så tog vi en fika. Därefter gick vi till en fin lekpark de har en bit från köpcentrumet. Där var jag en del med Julia och Wilmer när de var små med. Har alltid varit en fräsch och väl underhållen lekpark. Lova älskar lekparker. Vilka barn gör inte det :-)







Fina syster och Elliot


Fred hade gjort sig illa i foten medan vi var iväg, snubblat på något vis och kunde knappt stödja på foten samt att den var svullen så för honom blev det akuten. Var dock "bara" mjukdelarna som fått sig en smäll och idag är det bättre om än han haltar och har värk.

 

Julia och jag kollade film igår kväll när de små somnat så det blev lite mys för oss stora tjejer :-D

 

Idag har det varit full rulle. På fm kom brorsan och Ewelyn, de åkte sen vidare till mamma där brorsan lämnade Ewelyn så på em kom mamma och hon hit. På vägen hit körde de om min morfar som var ute och promenerade sin dagliga runda så de plockade upp honom och han fick följa med hit :-) Sen åt och fikade de här allesammans, trevligt. Det blev en hel del utevistelse med, skönt även att det blåste en del.




Brorsan och Ewelyn









Min fina gamla morfar (87 år) och Fred




Mamma, Ewelyn och Lova


Hoppas ni alla får en trevlig start på den nya veckan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0