Imorgon ska jag städa ut bacillerna!

Vårt hem är eftersatt vad gäller städning så imorgon bara måste jag städa! Hoppas på att 2-åringen kan roa sig lite själv och att lilleman finner sig i bärselen om han inte vill sova medan mamma städar :-) Ångrar att jag inte satsade på en bärsjal denna gång. Har inbillat mig att det är bökigare att sätta på osv men det är ju det ultimata för både bebis och förälder. Är väl inte för sent än men vet inte om jag orkar ge mig in i sjaldjungeln :-S Vilken man ska ha osv känns som ett helt företag att ta reda på. Är det det mån tro?


Tog Elliot och körde in syrran till Mjölby idag och sen tog vi en repa i affärerna och småshoppade lite. Fred var hemma idag så han ägnade sig åt sjuk liten Lova här hemma. Nu ikväll hade hon 38 i feber och var ganska pigg så jag hoppas att det börjar vända nu. & att hon får vara frisk nu, så synd om henne att hon åker på det ena efter det andra hela tiden.


Julia har varit hemma idag och knaprat penicillin och kurerat sig och även hon verkar bättre så imorgon blir det nog skola för hennes del.


Längtar efter Wilmer så jag vet inte vad! Han har varit extra länge hos Patrik denna gång. Öppet som vi har det för Julia och Wilmer vad gäller boendet oss emellan (Patrik och mig) så blir det så ibland, att de stannar längre hos den andra. Bäst för de små liven och då får man stå ut med att längta som vuxen...


Måste planera in det där med att ta kort för tidningen med, lämplig dag och då vi alla är samlade. Bra om att Elliot inte är för stor när vi gör det ;-)


Nu ska jag ta en kaffe.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0