Påskafton



Fixar med barnens påskägg :-) Julia hämtades för en liten stund sen av Patrik och Wilmer, de skulle på påskmiddag hos farmor och farfar och träffa kusiner osv på den sidan idag.


Vi har inget planerat idag mer än att vi ska grilla ikväll, mums. Premiär är det. Helgrillad fläskfilé med någon form av potatis i ugn, god sås och sallad.


Lova och Fred har åkt iväg in till stan för att till Lovas stora glädje köpa studsmatta. De andra barnen gläds med förstås :-) Vi hade inte tänkt ha studsmatta, vi valde pool för några år sen istället då den kändes mer attraktiv för oss alla men nu går det nog inte längre. Lova är som tokig i studsmattor och nu har vi ju en liten till som är på uppväxt så det var bara att ge vika för studsmattetrenden och pryda vår tomt med ett sånt där blått elände med ;-)


Elliot tar sig en liten lur och jag tog mig en kaffe och satte mig här men nu ska jag försöka fixa lite innan han vaknar. Jag kan inte för mitt liv begripa att jag lyckats få 3 supertuttiga barn av 4. Lova var extrem (!) så jag trodde inte Elliot skulle kunna slå det men han är på god väg. Varannan timme hela nätterna och så fort han vaknar på dagen ska han tutta. Spelar ingen roll om han sovit 10 minuter eller 3 timmar, det sistnämnda är ju dock lite mer förståerligt! Haha!

Trevlig Påskafton på er alla!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0