Så lite kan göra så mycket



Idag kom denna. På precis rätt dag. Exakt rätt timing. Som om någon visste att jag i eftermiddag skulle få totalt lugn omkring mig en stund och kunna sitta i solen och ägna mig åt en tidning.


För det var precis så det var. Julia hade en kompis här och de tog med Lova på en promenad, Elliot sov i vagnen och jag bestämde mig för att hämta posten och sen bara sätta mig i solen och njuta.
45 min fick jag med sol, fågelkvitter, Mama och kaffe. Vilken energikick!


Elliot har tenderat att skrika så fort han är vaken. Han vill bara bara tutta när han är vaken annars skriker han. Han har ju sina stunder förstås då han är vaken och kikar och intar sin omvärld. Vi pratar och myser. Övrig vakentid är dock mycket gråt. Jag ger honom naturligtvis så mycket tutte han vill :-) men till slut är han ju fylld både till bredd och längd och blir då galen när det kommer mat och han bara vill tutta och mysa där så då blir det gråt pga det :-(


Idag har han sovit 2 långpass och däremellan varit såååå mysig. Tendens till leende finns nu och det är så gulligt. Han har vissa favoriter han spanar in bl.a vardagsrumsgardinerna, hjärtana som hänger i hissgardinerna i köket samt en svart väggljusstake. De kan han titta på lääääänge :-)




På väg in i drömmarnas land :-) Finaste lilla Elliot ♥


Hann plantera lite penséer idag med, några till ska ner i jorden imorgon eller någon annan dag ;-)


Sov gott när det blir dags för det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0