Alltså det här med kommentarer...

Jag kommenterar i bloggar när någon i mitt tycke har skrivit något riktigt bra, rent idiotiskt eller om någon visar bild på något snyggt/fint eller liknande. Annars är jag skitdålig på att kommentera andras bloggar och då läser jag en hel del bloggar faktiskt. Det är ju heldumt egentligen för det ju kul med kommentarer.

Inte alltid men ofta tycker man ju faktiskt något om det man läser så varför inte skriva några ord, eller bara en hälsning. Inte på varenda inlägg man läser kanske men ibland.

Som bloggare är det kul att få kommentarer oavsett det är positivt eller ej (idiotiska kommentarer undanbedes dock, det ska vara sakligt) och det är roligt att få höra av de som läser ens blogg.

Sen ligger det i bloggarens intresse att besvara sina kommentarer med. Kanske man inte måste bemöta vartenda litet ord men en liten bekräftelse på att man faktiskt läst kommentaren är ju inte så svårt.

I mitt fall är det inte svårt att bemöta kommentarer alls, för jag får knappt inga :-O Läsare finns men de smyger bara omkring och tycks inte tycka någonting alls ;-)

Vill ni så skriv gärna någon rad så jag får veta lite vem du är som läser :-) Vill du inte, strunt i det och fortsätt enbart läsa om du vill, det går jättebra det med ;-)

Kram på er!



Kommentarer
Carro L

Du vet ju att jag läser;) och jag tom kommenterar ibland, så jag borde ju inte känna mig träffad. Men jag erkänner att jag är mer av en smygläsare...

2011-08-26 @ 19:37:21
Joel

Jag har kommenterat någon/några gånger men utan svar - Så nu har jag tjurig ihop fullständigt och slutat med det ;)

2011-08-26 @ 20:48:57
Nina

Carro: Man får faktiskt smygläsa, det jag menar är att det är kul att veta vilka som läser och ja jag vet att du läser och tycker det är riktigt kul att du hänger i och läser på en smula splittrad blogg som min! Den är ju allt annat än saklig många ggr som jag sen önskar att de som kommenterar ska vara (sakliga) :-O Hmm ;-)

2011-08-26 @ 21:56:44
URL: http://juwilo.blogg.se/
Nina

Joel; Jag ber ju då så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte bemött dina kommentarer, kära bror :-) Du är mer saklig än vad jag lyckas vara många ggr och nog har jag läst och ber skamset om ursäkt för att jag inte bemött ;-)

2011-08-26 @ 21:58:32
URL: http://juwilo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0