Halsbränna


♥ Det här är mina fina killar ♥


Lämnade Wilmer hos en kompis i förmiddags och hämtade upp Julia med kompis och åkte vidare till Mjölby en snabbis. Därefter till svärmor för att lämna Lova några timmar. Hon älskar sin farmor och att få vara där men nu är hon inne i någon blygselålder så hon är blyg för ALLA om de inte träffats på någon dag, så även farmor då så det tog en stund innan hon blev varm i kläderna.

Har pillat i mig 1 1/2 losec, 1/2 för mkt egentligen men jag har en grym halsbränna som bara vägrar ge sig. Drack en kopp kaffe efter maten och det vet ju alla som haft halsbränna att det är en av de bättre grejerna att inta när man har halsbränna :-P

Nu ska jag hoppa i hushållerskeuniformen och ta tag i ett eftersatt hem.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0