Laptop nr 2...

...här hemma fick ett glas över sig igår så den lever numera sitt eget liv. Rätt som det är blandar den stora och små bokstäver och det går inget att göra något åt det. Den öppnar fönster själv, backar helt plötsligt till föregående sida när man håller på med något :-E Så nu är vi förpassade till en gammal stationär som egentligen gick i pension för längesen. Mitt när detta hände igår så höll jag på och skrev ett inlägg om min älskade 12-åring och hennes födelsedag, ska se om det går att lägga upp. Bilderna går förmodligen inte men texten kanske.

Här vräker regnet ner idag, jag mår inte bra alls. Genomförkyld och en hård hosta som gör skitont i bröstet, Elliot är i samma läge ungefär och Lova på g. Men kanske att vi försöker oss iväg till Ikea så Julia får köpa sig den garderob som hon skulle få i födelsedagspresent.

Imorgon börjar Fred jobba och alla vet vi hur tungt det är när semestern är slut och det är dags för jobb igen. Pratade med min morfar igår och han frågade om Fred skulle börja jobba på måndag och när jag sa attr så var fallet så sa han (om än med viss humor i förstås) "-Jag får beklaga allra ödmjukast". & det ligger något i det faktiskt :-)

Hoppas ni har en finare, trevligare och friskare söndag än vi!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0