Loppis

Jag rensar och rensar, sorterar och plockar. Mest bland barnens kläder, skor och leksaker. På Facebook har vi nämligen en lokal loppisgrupp (köp och sälj) och det har nu utifrån den ordnats en fysisk loppisdag. För 50 kr fick man vara utställare och det kommer finnas hoppborgar och grejer för barnen som är helt gratis för dom samt fika att köpa. Denna dag är på söndag kl 10-13 så därav all rensning som pågår i detta hem. & det behövs kan jag lova, det finns hur mycket som helst. Allt är inte användbart längre och i och med rensningen nu så får jag ju även möjligheten att sortera ut allt som ska kastas. Toppen!

Lova stormtrivs på dagis vilket är en OERHÖRD lättnad. Igår när jag hämtade henne ville hon inte med hem och på hemvägen sa hon "-Jag har varit på dagis idag och det var jätteroligt! (eller jättejolit som hon säger)". Imorse när vi skulle åka utbrast hon "-Jaaaaa!". En sten har lättat från mitt hjärta.

Nu vaknade liten Elliot :-)

Välkomna på loppisen ni som kan och vill! Strax utanför Östra Tollstad, Mantorp, kl 10-13 :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0