Loppistime

Hua vad jag packat och lagt i ordning kläder, leksaker, skor, grejer till hemmet inför denna loppis. Om alla 26 utställare har lika mycket grejer som jag så kommer nog en hel del att åka med hem igen :-O Men jag har valt ut noga, bara sådant som jag själv skulle kunna tänka mig att köpa är vad jag kommer ha på mina 2 bord imorgon.

Julia ska vara med och hjälpa till så det blir skoj.

Ska bli jätteroligt, massa utställare och en hel del folk hoppas vi på men framförallt just nu, hoppas vi att vädret håller i sig. Vid ösregn blir det inställt eftersom det är utomhus vi ska vara, under bar himmel :-)

Idag har vi varit på playdate hos min kusin och hans familj. Tacopaj till lunch blev vi bjudna på och det var såååå gott! Deras Alva och Lova är lika gamla och går dessutom på samma dagis, samma avdelning så de känner varandra väl. Vi har även planerat för dubbeldopet som vi ska ha med Elliot och deras Alicia som också är jämngamla. Jätteroligt ska det bli! Tjejerna, Alva och Lova är också döpta tillsammans :-) Så det ser vi fram emot. På måndag ringer jag Kyrkans Hus för att boka kyrka, präst osv.

Nu sängen så jag orkar med att gå upp tidigt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0