Mol allena...


...intas frukosten denna morgon.

Julia och Wilmer är i skolan, Lova på dagis och Elliot ligger ute i vagnen och sover.

Jag njuter lite extra då morgonen gick som en dans. Nr 1, vi kom upp i tid!!! :-D :-P Resten blev bara så bra, Julia och Wilmer var pigga, glada och förväntanfulla och pirret i magen verkade de båda kunna hantera fint :-) Lova vaknade kvittrig och glad och utan MINSTA lilla protest fick jag klä henne. Så jag lämnade sen ifrån mig 3 glada och nöjda barn och det gör så gott i hjärtat när man oroat sig lite själv för att allt ska gå bra såhär första dagen när alla ska iväg.

Hoppas det gått bra för er andra som idag skickat iväg era små till skola, dagis första dagen på ht.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0