Mor- och dotterdag

Julia har sparat pengar och fick en del när hon fyllde så hon bestämde sig för att köpa en mini laptop och idag bestämde hon och jag att åka in och fixa det samt att ha en liten mor- och dotterdag. Bara hon och jag.

Så återigen hamnade jag på Ikano mitt i allt 80-tals tjaffs ;-) Precis som igår så var Richard Herrey någon form av konferencier men idag uppträdde även Tommy Nilsson. Jag gillar hans röst och vilken pipa han har karln, perfekt liveröst.


Gamla gubbar har de blivit båda två :-P


Min fina Julia ♥

Vi åt god buffélunch på Chili. Vi handlade inget särskilt förutom hennes dator men det var mysigt att strosa runt. Bara få sitta ner och prata med henne, min fina förstfödda.

Vid ett ställe hade frisören på Ikano och Kicks ett samarbete där de fixade make up och hår gratis på frivilliga. både jag och Julia blev sugna men det var så himla mycket folk. Sen när vi skulle åka hem och gick förbi så var det bara en där och vi sa att vi skulle göra det. Julia ändrade sig men blev sen allt bra sugen men då var det dessvärre försent. Själv kände jag mig både töntig och gammal men egentligen behövde jag inte känna så för alla åldrar slog sig ned för lite förändring. & det var faktiskt riktigt kul!

Var svårt för Julia att få till några bra bilder, sen är det även svårt att visa en make up när man inte har schysst utrustning att ta kort med. Men lite kanske syns på nedan bilder :-)


Hårnålarna syntes inte från början :-) Lockat hår som sen sattes upp lite snyggt bak och drogs åt ena sidan.


Ögonskuggan... Tyvärr hade huden ätit lite smink då det var apvarmt idag och det gjorde en del på sminket och de här bilderna tog Julia när vi kommit hem.



Grattis finaste lilla Adam på 1-månadsdagen


Goding ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0