Pust och frust :-D

Jag ville nästan grina när vi närmade oss Ikea i eftermiddag. Det kändes som det stod en miljon bilar på parkeringen och det var bilkö från båda håll för att ens kunna svänga in på parkeringen. Jag var allt annat än sugen att åka dit alls idag då jag känner mig rätt hängig men så för Julias skull gjorde jag det.
 
Det var verkligen en miljard människor där och temperaturen därinne var runt 800 grader. Tycker ni jag överdriver?! Haha, ni skulle vart där! :-P ;-)

Vi fick i alla fall tag på underlakan och påslakanset till Julias säng, garderoben hon valt ut, täcke och kudde till både henne och Wilmer, lågenergilampor samt haklappar till Elliot.



Garderoben Julia köpte för presentkortet

Nu ska jag lägga en hängig liten Elliot och snart ska Lova i säng. Vi väntar också på Wilmer som kommer hem efter några dagar hos Patrik. Känns så trist att Fred börjar jobba imorgon, det är så skönt att vara hemma båda två. Känns väl ännu mer så nu bara för att jag inte känner mig bra. Men hips vips är allt som vanligt igen och man har nästan glömt hur det var att vara lediga länge tillsammans...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0